Przejście na Google Analytics 4: Jak to zrobić i dlaczego jest to kluczowe dla Twojego biznesu
Dlaczego Google Analytics 4 jest zmianą, której potrzebujesz?
Zanurzmy się w świecie Google Analytics 4 (GA4), nowego gracza, który ma zrewolucjonizować branżę e-commerce. To nie jest kolejna aktualizacja od Google; to gra zmieniająca reguły, która zdefiniuje na nowo, jak rozumiemy i komunikujemy się z naszymi klientami.
Czym jest Google Analytics 4?
GA4 to najnowsze narzędzie do analizy internetowej od Google, zaprojektowane, aby pomóc Ci zbierać dane i zrozumieć proces decyzyjny Twoich klientów. To jakby mieć kryształową kulę, która pozwala Ci zajrzeć do umysłów swoich klientów, pomagając Ci zidentyfikować, co wywołuje ich impulsy zakupowe.
Jak GA4 różni się od Universal Analytics?
Główna różnica polega na tym, jak dane są zbierane, przechowywane, filtrowane i raportowane. GA4 jest bardziej podobny do Google Analytics for Firebase, więc jeśli jesteś z nim zaznajomiony, GA4 będzie dla Ciebie łatwe do nawigacji.
Przejście z Universal Analytics na Google Analytics 4
Jeśli obecnie korzystasz z UA, możesz zacząć używać GA4 równocześnie i stopniowo uczyć się nowego narzędzia, jednocześnie zbierając dodatkowe dane. Możesz w każdej chwili całkowicie przejść na GA4. Konfiguracja jest prosta – wystarczy wprowadzić nowy identyfikator pomiaru na swojej stronie, co możesz zrobić za pomocą Google Tag Managera.
Skorzystaj z mojej pomocy w migracji do GA4
Przejście na nowe narzędzie może być zniechęcające, nawet przy wszystkich dostępnych przewodnikach i zasobach. Dlatego oferuję swoje usługi, aby pomóc Ci gładko i efektywnie przejść na GA4. Dzięki mojej wiedzy specjalistycznej możesz zacząć wykorzystywać potężne funkcje GA4 do zwiększenia swojego biznesu bez żadnych problemów. Więc dlaczego czekać? Zacznijmy dzisiaj Twoją podróż z GA4.
Oto kilka linków, z którymi warto się zapoznać.
- URL builders – Analytics Help
- How to Track Link Clicks with Google Analytics 4 – Ruler Analytics
- Campaign URL Builder – GA Dev Tools
- Track clicked links with Google Analytics – Campaign Monitor
- Link Tracking with Google Analytics – YouTube
- How to track all links to your site in Google Analytics – Germeroth Consulting & Creative
- Google URL Builder: How to Track Campaigns in Analytics – Orbit Media
- How to Track Clicks on a Link in Google Analytics 4 – HubSpot
- How to Create UTM Tracking URLs on Google Analytics – HubSpot